środa, 8 października 2014

Ćwiczymy płynność słowną...

Określenia. Jaki może być kot?

... + doskonalimy sprawność manualną (kształtowanie kontroli wykonywanego ruchu)






prace dzieci: kl.II b

3 komentarze:

  1. duży , mały, średni, biały, czarny, rudy, biedny, rasowy, domowy, chudy, puszysty, leniwy, szybki, gryzący, śpiący, miauczący, gruby, wredny, syberyjski, perski, Kasia klasa VI

    OdpowiedzUsuń
  2. zwinny, drapieżny, duży, mały, średni, kolorowy, tekturowy, prawdziwy, ładny, brzydki, wąsaty, długi, zwyczajny, pomocny, starożytny, znokautowany, stary, leniwy, śpiący, cierpliwy...
    Kuba, kl.III a

    OdpowiedzUsuń
  3. duży, mały, średni, urodzony, szary, prążkowany, rudy, biały, brązowy, szybki, wolny, sprytny, leniwy, kochany, puszysty, milutki, ładny, miły, odważny, skaczący, kupiony, sprzedany...

    ROZALKA KL. IIIb

    OdpowiedzUsuń