praca: Kuba, lat 8 |
Jedno dziecko wypowiada dowolne słowo a drugie musi znaleźć natychmiast 1-3 przymiotniki, które je określą, np.
mrówka - mała, czarna, pracowita
koc - miękki, ciepły, potrzebny
królik - ...
Inna wersja dobry, jak... i trzeba dodać odpowiednie słowo, np. dobry jak miód, jak deszcz w maju, jak przepis na pączki...
żółty jak... i znów padają określenia jak kaczeńce na łące, jak cytryna, jak kogel-mogel
biały jak śnieg, gęsi puch, chmury na niebie,
czerwone jak truskawka, czerwony kapturek, krew, zachód słońca,
głośny jak radio sąsiadów, warkot silnika samolotu, grzmot
słodki, puchaty, przerobiony na pasztet, wielkanocny, kolorowy, sztuczny, mały, wielki, żywy, zabójczy, wkurzony, fikcyjny, wielkouchy, bojący się, śmiały, bajkowy, martwy, zjedzony, ugotowany, smaczny, niesmaczny, cudowny, głodny, jedzący, hodowany
OdpowiedzUsuńAdam :P